Ik heb een enquête formulier ontvangen. Waar kan ik hem inleveren?
Algemeen
In de brief staat altijd uitgelegd hoe en waar u de enquête kunt inleveren. Meestal kunt u hem mailen naar service@woonforte.nl
Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening en uw contact met Woonforte. Daar werkt iedereen bij Woonforte hard voor! Wij vinden het heel leuk om van u te horen waar u tevreden over bent. Dat kunt u hier laten weten.
In de brief staat altijd uitgelegd hoe en waar u de enquête kunt inleveren. Meestal kunt u hem mailen naar service@woonforte.nl
Het bankrekeningnummer van Woonforte is NL02INGB0000629223.
Het telefoonnummer van onze Eerstelijns Service is (0172) 418 518.
Heeft u een vraag, kijk dan eerst even op Mijn Woonforte. Daar vindt al uw persoonlijke gegevens en kunt u van alles regelen op een moment dat het u uitkomt.
Als u buiten kantoren met spoed een repatie wil doorgeven, bel dan (0172) 418 596. Zoals een lekkage of liftstoring.
U kunt uw vraag ook stellen via de mail: service@woonforte.nl of via whatsapp 06 2372 3492.
Wij helpen u graag verder.
Woonforte plaatst iedere maand het laatste nieuws in een een van de huis-aan-huisbladen. U vindt dit nieuws in het Alphens Nieuwsblad en De Gouwe Koerier.
U kunt zich ook gratis abonneren op onze digitale nieuwsbrief. U ontvangt dan het laatste nieuws iedere maand in uw mailbox.