Compliment

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening en uw contact met Woonforte. Daar werkt iedereen bij Woonforte hard voor! Wij vinden het heel leuk om van u te horen waar u tevreden over bent. Dat kunt u hier laten weten.

Bent u huurder van Woonforte?

Gerelateerde vragen

Ik heb een enquête formulier ontvangen. Waar kan ik hem inleveren?

Algemeen

In de brief staat altijd uitgelegd hoe en waar u de enquête kunt inleveren. Meestal kunt u hem mailen naar service@woonforte.nl

Meer over dit onderwerp

Wat is het bankrekeningnummer van Woonforte?

Algemeen

Het bankrekeningnummer van Woonforte is NL02INGB0000629223.

Meer over dit onderwerp

Wat is de Wet goed verhuurderschap?

Algemeen

De overheid heeft een nieuwe wet gemaakt over het verhuren van woningen. Deze Wet goed verhuurderschap is per 1 juli 2023 ingegaan.

Hierin staat dat huurders goed geïnformeerd moeten worden over hun rechten. Er staat ook in dat huurwoningen eerlijk verdeeld moeten worden. Woonforte heeft de regels die in deze wet staan al goed geregeld. Meer informatie over de Wet goed verhuurderschap vindt u hier

Meer over dit onderwerp

Wat is het telefoonnummer van Woonforte?

Algemeen

Het telefoonnummer van onze Eerstelijns Service is (0172) 418 518. 

Heeft u een vraag, kijk dan eerst even op Mijn Woonforte. Daar vindt al uw persoonlijke gegevens en kunt u van alles regelen op een moment dat het u uitkomt.

Als u buiten kantoren met spoed een repatie wil doorgeven, bel dan (0172) 418 596. Zoals een lekkage of liftstoring.

U kunt uw vraag ook stellen via de mail: service@woonforte.nl of via whatsapp 06 2372 3492.

Wij  helpen u graag verder.

Meer over dit onderwerp

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie nieuws?

Algemeen

Woonforte plaatst iedere maand het laatste nieuws in een een van de huis-aan-huisbladen. U vindt dit nieuws in het Alphens Nieuwsblad en De Gouwe Koerier.

U kunt zich ook gratis abonneren op onze digitale nieuwsbrief. U ontvangt dan het laatste nieuws iedere maand in uw mailbox. 

Meer over dit onderwerp

Kan ik ook een afspraak maken in Boskoop?

Algemeen

Afspraak met een consulent Sociaal Beheer

Wilt u een persoonlijk gesprek met een consulent Sociaal Beheer? Dan kunt u een afspraak maken via service@woonforte.nl of (0172) 418 518. U bent van harte welkom op het oude Gemeentehuis, Raadhuisplein 1 te Boskoop.

Reparatieverzoek

U kunt uw reparatieverzoek eenvoudig indienen via Mijn Woonforte of via het formulier Reparatie aanvragen

Andere vragen

Neem dan contact op met onze Eerstelijns Service. Onze contactgegevens vindt u op onze website.

Meer over dit onderwerp