Inschrijving inloggen

Veel gevraagd over Inschrijving inloggen

Kan ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord wijzigen?

Ja, dit kunt u eenvoudig zelf doen via uw account van Huren in Holland Rijnland via de website www.hureninhollandrijnland.nl.

Na het inloggen op uw account klikt u op de button 'mijn gebruikersnaam en wachtwoord'. Daar heeft u de keuze om uw gebruikersnaam en/of uw wachtwoord te wijzigen.

Ik krijg een foutmelding bij het aanmaken van een nieuw wachtwoord. Wat moet ik doen?

Krijgt u de foutmelding 'dubbel ingeschreven'?
Dan kan het zijn dat u zich 2 x heeft aangemeld. Dit mag niet, maar als u uw gegevens net iets anders heeft ingevuld dan zou dit kunnen gebeuren.

Bij het aanmaken van een nieuw wachtwoord krijgt u dan een foutmelding. Als u 2x staat ingeschreven dan laten we de kortste inschrijftijd vervallen. 

Heeft u een andere gebruikersnaam gekozen?
Het kan dan zijn dat het niet lukt om een nieuw wachtwoord aan te vragen omdat u bij het inschrijven of activeren zelf een andere gebruikersnaam heeft gekozen. Dan kunt u niet meer het registratienummer als gebruikersnaam invullen.

Het lukt mij niet om in te loggen op mijn persoonlijke pagina op www.hureninhollandrijnland.nl. Hoe los ik dit op?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom u niet kunt inloggen. Neem contact op met de afdeling Eerstelijns Service. De contactgegevens vindt u op onze website.

Hoe krijg ik een gebruikersnaam en wachtwoord voor mijn account bij Huren in Holland Rijnland?

De gebruikersnaam en het wachtwoord kiest u zelf bij het inschrijven. Bent u 1 of beiden vergeten? Kies dan voor bijvoorbeeld wachtwoord vergeten en volg de aanwijzingen.

Ik weet mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer. Hoe vraag ik die opnieuw aan?

Dit kan via www.hureninhollandrijnland.nl. Kies voor gebruikersnaam vergeten of wachtwoord vergeten en volg de aanwijzingen.

Ik heb geen toegang meer tot het e-mailaccount in mijn inschrijving bij Huren in Holland Rijnland? Wat nu?

Neem contact op met de woningcorporatie van uw woonplaats.