Ik sta ingeschreven als woningzoekende. Waar kan ik inloggen?
Algemeen
U kunt inloggen op uw persoonlijke pagina via www.hureninhollandrijnland.nl.
Bent u ingeschreven als woningzoekende bij Huren in Holland Rijnland? Dan kunt u met uw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op uw persoonlijke pagina.
U kunt inloggen op uw persoonlijke pagina via www.hureninhollandrijnland.nl.
De gebruikersnaam en het wachtwoord kiest u zelf bij het inschrijven. Bent u 1 of beiden vergeten? Kies dan voor bijvoorbeeld wachtwoord vergeten en volg de aanwijzingen.
Dit kan via www.hureninhollandrijnland.nl. Kies voor gebruikersnaam vergeten of wachtwoord vergeten en volg de aanwijzingen.
Ja, dit kunt u eenvoudig zelf doen via uw account van Huren in Holland Rijnland via de website www.hureninhollandrijnland.nl.
Na het inloggen op uw account klikt u op de button 'mijn gebruikersnaam en wachtwoord'. Daar heeft u de keuze om uw gebruikersnaam en/of uw wachtwoord te wijzigen.
Krijgt u de foutmelding 'dubbel ingeschreven'?
Dan kan het zijn dat u zich 2 x heeft aangemeld. Dit mag niet, maar als u uw gegevens net iets anders heeft ingevuld dan zou dit kunnen gebeuren.
Bij het aanmaken van een nieuw wachtwoord krijgt u dan een foutmelding. Als u 2x staat ingeschreven dan laten we de kortste inschrijftijd vervallen.
Heeft u een andere gebruikersnaam gekozen?
Het kan dan zijn dat het niet lukt om een nieuw wachtwoord aan te vragen omdat u bij het inschrijven of activeren zelf een andere gebruikersnaam heeft gekozen. Dan kunt u niet meer het registratienummer als gebruikersnaam invullen.
Neem in deze gevallen even contact met ons op.
Er kunnen verschillende oorzaken zijn waarom u niet kunt inloggen. Neem contact op met de afdeling Eerstelijns Service. De contactgegevens vindt u op onze website.
Neem contact op met de woningcorporatie van uw woonplaats.