Hoe meld ik een reparatie voor mijn woning of schuur?
Algemeen
Bent u eigenaar van uw woning?
Voor alle reparaties in uw woning en de algemene ruimten kunt u contact opnemen met uw eigen VvE-beheerder.
Bent u huurder van Woonforte?
In sommige gevallen bent u zelf verantwoordelijk voor de reparatie. In andere gevallen lost Woonforte het voor u op. Wilt u weten of u zelf of Woonforte verantwoordelijk is voor de reparatie? U leest het hier: Onderhouds-ABC
Wilt u een reparatieverzoek indienen? Dat kan online wanneer het u uitkomt. Ook 's avonds of in het weekend. U kunt zelf direct een afspraak inplannen in de agenda van de aannemer. Een reparatieverzoek indienen doet u hier: formulier Reparatie aanvragen
Bellen mag ook. Wij zijn bereikbaar van maandag - vrijdag van 8.30 tot 16.30 uur op (0172) 418 518.
Spoed?
Alleen bij spoedgevallen kunt u buiten deze tijden onze Meldkamer bellen: (0172) 418 596.
Onder spoed valt bijvoorbeeld storingen aan de lift, lekkages of schade na inbraak.
Bij acute waterlekkage:
- Draai eerst de hoofdkraan dicht
- Bel direct Woonforte
Bij een gaslekkage:
- Bel direct 112 (Brandweer)!
- Open alle deuren en ramen
- Draai de hoofdgaskraan dicht
- Verlaat de woning
- Bel direct Woonforte