Compliment geven

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze dienstverlening en uw contact met Woonforte. Daar werkt iedereen bij Woonforte hard voor! Wij vinden het heel leuk om van u te horen waar u tevreden over bent. Dat kunt u hier laten weten.

Bent u huurder van Woonforte?

Gerelateerde vragen

Ik heb een enquête formulier ontvangen. Waar kan ik hem inleveren?

Algemeen

In de brief staat altijd uitgelegd hoe en waar u de enquête kunt inleveren. Meestal kunt u hem mailen naar service@woonforte.nl

Meer over dit onderwerp

Wat is het bankrekeningnummer van Woonforte?

Algemeen

Het bankrekeningnummer van Woonforte is NL02INGB0000629223.

Meer over dit onderwerp

Wat is het telefoonnummer van Woonforte?

Algemeen

Het telefoonnummer van onze Eerstelijns Service is (0172) 418 518. 

Heeft u een vraag, kijk dan eerst even op Mijn Woonforte. Daar vindt al uw persoonlijke gegevens en kunt u van alles regelen op een moment dat het u uitkomt.

Als u buiten kantoren met spoed een repatie wil doorgeven, bel dan (0172) 418 596. Zoals een lekkage of liftstoring.

U kunt uw vraag ook stellen via de mail: service@woonforte.nl of via whatsapp 06 2372 3492.

Wij  helpen u graag verder.

Meer over dit onderwerp

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie nieuws?

Algemeen

Woonforte brengt iedere maand het laatste nieuws in een nieuwsbrief. Dit nieuws vindt u in het Alphens Nieuwsblad, De Gouwe Koerier.

U kunt zich ook gratis abonneren op de digitale nieuwsbrief. U ontvangt dan het laatste nieuws iedere maand in uw mailbox. 

Meer over dit onderwerp