Klantgestuurd onderhoud

Veel gevraagd over Klantgestuurd onderhoud

Ik heb een aanvraag ingediend via de regeling Klantgestuurd onderhoud. Wanneer hoor ik wat?

Woonforte rondt alle aanvragen die t/m 2 juni 2019 ingediend zijn nog af. Door de vele aanvragen die zijn binnengekomen en door het stopzetten van werkzaamheden in de woningen door de coronacrisis duurt dit langer. U staat bij ons op de lijst en de aannemer neemt contact met u op wanneer uw woning aan de beurt is. We vragen u nog even om uw geduld!

Ik wil een nieuwe keuken, badkamer en toilet. Kan ik een aanvraag indienen via de regeling Klantgestuurd onderhoud?

Nee, helaas kunt u geen aanvraag meer indienen.

Tussen februari 2019 en november 2019 zijn heel veel aanvragen ingediend. Al die aanvragen zijn beoordeeld en voeren we uit waar dat kan en mag. Door corona is dit nog steeds niet af. Daarom heeft Woonforte besloten nu geen nieuwe aanvragen aan te nemen.

Uiteraard kunt u wel noodzakelijke reparaties van (onderdelen van ) uw keuken, toilet en badkamer aan ons melden. Dit kunt u eenvoudig en snel doorgeven via het formulier Reparatie aanvragen