Klantgestuurd onderhoud

Veel gevraagd over Klantgestuurd onderhoud

Ik wil een nieuwe keuken, badkamer en toilet. Kan ik een aanvraag indienen via de regeling Klantgestuurd onderhoud?

Nee, helaas kunt u geen aanvraag meer indienen.

Tussen februari 2019 en november 2019 zijn heel veel aanvragen ingediend. Al die aanvragen zijn wij aan het beoordelen en uitvoeren waar dat kan en mag. De 4 huisaannemers zijn tot aan maart 2020 hiermee bezig geweest. Toen brak de coronacrisis uit. Op dat moment heeft Woonforte besloten géén werkzaamheden in de woningen te doen. Het uitvoeren van Klantgestuurd onderhoud zijn we weer aan het oppakken voor de huurders die zich eerder hebben aangemeld. De uitvoering van Klantgestuurd onderhoud gaat vanaf 2022 veranderen.

Uiteraard kunt u wel noodzakelijke reparaties van (onderdelen van ) uw keuken, toilet en badkamer aan ons melden. Dit kunt u eenvoudig en snel doorgeven via het formulier Reparatie aanvragen

Ik heb een aanvraag ingediend via de regeling Klantgestuurd onderhoud. Wanneer hoor ik wat?

Woonforte rondt alle aanvragen die t/m 2 juni 2019 ingediend zijn nog af. Door de vele aanvragen die zijn binnengekomen en door het stopzetten van werkzaamheden in de woningen door de coronacrisis duurt dit langer. U heeft eerder in oktober 2020 een brief ontvangen dat het nog een paar maanden kan duren. U staat bij ons op de lijst en de aannemer neemt contact met u op wanneer uw woning aan de beurt is. We vragen u nog even om uw geduld!