Vanaf januari 2022 biedt Woonforte aan om keuken, badkamer en/of toilet te vernieuwen als de afschrijvingstermijn is verlopen. Deze standaard vervanging is gratis. Dit aanbod doen wij niet aan alle huurders tegelijk, maar per complex. U ontvangt een brief als u kunt meedoen. De afschrijvingstermijnen zijn: keuken =21 jaar, badkamer = 30 jaar, toilet = 30 jaar.

Klantgestuurd onderhoud

Veel gevraagd over Klantgestuurd onderhoud

Ik wil een nieuwe keuken, badkamer en toilet. Kan ik een aanvraag indienen via de regeling Klantgestuurd onderhoud?

Algemeen

Project / Klantgestuurd Onderhoud

Keukens, badkamers en toiletten worden per complex vervangen. Maar wij vervangen alleen wat aan het einde van de levensduur is. Voor de levensduur van een keuken rekenen wij 21 jaar. Voor de badkamer en het toilet is dit 30 jaar. Dus niet iedereen in het complex krijgt van ons een brief over vervanging. Is uw keuken, badkamer of toilet nog niet aan vervanging toe? Dan krijgt u geen brief. U doet dan mee met de volgende ronde.

 

Reparatieverzoek

Gaat er iets stuk? Dan hoeft u natuurlijk niet te wachten tot het volgende onderhoudsproject. U kunt altijd een reparatieverzoek indienen. De aannemer beoordeelt dan of het onderdeel kan worden gerepareerd of moet worden vervangen. U kunt uw reparatieverzoek eenvoudig en snel doorgeven via het formulier Reparatie aanvragen.

 

Keuzes bij vervanging

Wordt uw keuken, badkamer of toilet vervangen? Dan kunt u kiezen uit een selectie van kleuren voor keukenblok, werkblad, handgrepen keukenkastjes. Bij een nieuwe badkamer en toilet heeft u ook nog keuze in de vloer- en wandtegels. U krijgt dan van ons een uitnodiging om een keuze te maken.

 

Ik wil me aanmelden voor klantgestuurd onderhoud, maar wil eerst weten uit welke kleuren ik kan kiezen?

Algemeen

Als u een brief heeft ontvangen van Woonforte over klantgestuurd onderhoud dan kunt zich hiervoor aanmelden. Voor een nieuwe keuken, badkamer en/of toilet kunt u kiezen uit een aantal kleuren en kleurenthema's.

Deze kunt u vinden in het keuzeformulier Bruynzeel (keuken) en het keuzeformulier Mosa (badkamer en toilet). Ook kunt u de kleurkeuzes in de showroom op ons kantoor bekijken: Baronie 30. Meld u aan voor een afspraak via onze Eerstelijns Service, telefoon (0172) 418 518 of via whatsapp 06 2372 3492.

Ik heb een brief voor klantgestuurd onderhoud ontvangen, maar wil nog niet meedoen.

Algemeen

Meedoen is niet verplicht. Heeft u een brief ontvangen, maar wilt u nu nog niet wil meedoen? Wij raden u aan om u toch aan te melden. Geef daarbij dan door dat u niet nu, maar later wel wilt meedoen en waarom. Als u zich niet binnen vier weken aanmeldt, kunnen we niet garanderen dat de aannemer u nog kan inplannen voor hetzelfde jaar.

Ik heb een brief ontvangen over klantgestuurd onderhoud. Hoe meld ik mij aan?

Algemeen

Alleen als u een aanbiedingsbrief ontvangen heeft kunt u zich aanmelden. Stuur dan binnen 4 weken uw aanmelding naar service@woonforte.nl. Vermeld duidelijk uw keuzes.

Reageert u niet? Dan vervalt ons aanbod. U komt dan pas weer bij een volgende ronde in aanmerking. Dit kan enige jaren duren.

Uiteraard kunt u reparatieverzoeken wel gewoon bij ons blijven indienen.

Waar kan ik terecht met een vraag over klantgestuurd onderhoud?

Algemeen

Is uw badkamer, keuken of toilet over de afschrijfdatum heen? Maar heeft u nog geen brief ontvangen? Dan is uw complex of straat nog niet aan de beurt. Zodra uw complex of straat aan de beurt is ontvangt u alsnog een brief.

Op onze website vindt u alle informatie die beschikbaar is. Toch nog een vraag? Bel of mail ons dan op (0172) 418 518 of service@woonforte.nl.