Vanaf januari 2022 biedt Woonforte aan om keuken, badkamer en/of toilet te vernieuwen als de afschrijvingstermijn is verlopen. Deze standaard vervanging is gratis. Dit aanbod doen wij niet aan alle huurders tegelijk, maar per complex. U ontvangt een brief als u kunt meedoen. De afschrijvingstermijnen zijn: keuken =21 jaar, badkamer = 30 jaar, toilet = 30 jaar.

Klantgestuurd onderhoud

Veel gevraagd over Klantgestuurd onderhoud

Ik wil een nieuwe keuken, badkamer en toilet. Kan ik een aanvraag indienen via de regeling Klantgestuurd onderhoud?

Algemeen

Als uw keuken, badkamer en/of toilet aan het einde van de levensduur is, dan ontvangt u van ons hierover een brief. Daarmee kunt u een nieuwe aanvragen. Einde van de levensduur = afschrijvingstermijn. Dit is voor de keuken 21 jaar en voor badkamer en toilet 30 jaar. 

Als u voor klantgestuurd onderhoud aan de beurt bent, ontvangt u een brief van Woonforte.
We voeren klantgestuurd onderhoud uit per complex. Omdat er tussendoor ook keukens, badkamers en toiletten zijn vervangen, krijgen niet alle huurders uit eenzelfde gebouw hetzelfde aanbod.
Als u onze brief heeft ontvangen, kunt u zich aanmelden om mee te doen.

Bij de vervanging van keuken, badkamer en/of toilet kunt u kiezen uit een selectie van kleuren voor keukenblok, werkblad, handgrepen keukenkastjes, wandtegels en vloertegels (die laatste gelden alleen voor badkamer en toilet).

Is uw keuken, badkamer of toilet stuk?

Uiteraard kunt u wel noodzakelijke reparaties van (onderdelen van ) uw keuken, toilet en badkamer aan ons melden. Dit kunt u eenvoudig en snel doorgeven via het formulier Reparatie aanvragen

Ik wil me aanmelden voor klantgestuurd onderhoud, maar wil eerst weten uit welke kleuren ik kan kiezen?

Algemeen

Als u een brief heeft ontvangen van Woonforte over klantgestuurd onderhoud dan kunt zich hiervoor aanmelden. Voor een nieuwe keuken, badkamer en/of toilet kunt u kiezen uit een aantal kleuren en kleurenthema's.

Deze kunt u vinden in het keuzeformulier Bruynzeel (keuken) en het keuzeformulier Mosa (badkamer en toilet). Ook kunt u de kleurkeuzes in de showroom op ons kantoor bekijken: Baronie 30. Meld u aan voor een afspraak via onze Eerstelijns Service, telefoon (0172) 418 518 of via whatsapp 06 2372 3492.

Ik heb een brief voor klantgestuurd onderhoud ontvangen, maar wil nog niet meedoen.

Algemeen

Als uw keuken, badkamer en/of toilet aan het einde van de afschrijvingstermijn zijn, dan kunt u pas een nieuwe aanvragen. Als u aan de beurt bent, dan ontvangt u van Woonforte een brief met informatie hoe u zich kunt aanmelden.

Als u op dat moment nog niet wil meedoen, adviseren wij u om wel een mail te sturen en u ervoor aan te melden. Geef dan in uw mailbericht door dat u later wilt meedoen en waarom.
Als u zich niet binnen vier weken aanmeldt, kunnen we niet garanderen dat de aannemer u nog kan inplannen voor hetzelfde jaar.

Ik heb een brief ontvangen over klantgestuurd onderhoud. Hoe meld ik mij aan?

Algemeen

Alleen als u een aanbiedingsbrief ontvangen heeft kunt u zich aanmelden. Stuur dan binnen 4 weken uw aanmelding naar service@woonforte.nl. Vermeld duidelijk uw keuze.

Reageert u niet? Dan vervalt ons aanbod. U komt dan pas weer bij een volgende ronde in aanmerking. Dit kan enige jaren duren.

Uiteraard kunt u reparatieverzoeken wel gewoon bij ons blijven indienen.

Waar kan ik terecht met een vraag over klantgestuurd onderhoud?

Algemeen

Heeft u geen brief ontvangen, maar is uw badkamer, keuken of toilet wel over de afschrijfdatum heen? Dat kan. U ontvangt dan alsnog een brief zodra uw complex of straat aan de beurt is.

Op onze website vindt u alle informatie die beschikbaar is. Toch nog een vraag? Bel of mail ons dan op (0172) 418 518 of service@woonforte.nl.